tisdag 17 januari 2012

Tjena

Hahaha ok bryr mig inte ens om att nämna han-som-inte-får-nämnas-vid-namns artikel på sajten skittunnan idag. Pallar inte gå in på hur mycket som är fel där. Hoppas någon anna orkar. ber ni ig snällt kanske jag orkar en annan gång. Nu är jag nämligen helt slut i rutan för Jackie och jag var och tränade step. Sjukligt jobbigt. Nu har jag icke något mer att tillägga. Läs här så blir ni glada. puzz och varm lång kram

Ps. ledaren idag ba "vi kommer vara i så bra form till sommaren, riktiga Beyonce-rumpor kommer vi ha!" och jag ba I hope Beyonce still will be attached to it!!!!! Här hängde hon och jag i somras, inget speciellt, vi bara såg en catwalk och käka varsin tunasandwich. Riktig god var den och när Beyonce fått något i mungipan efter att ha slickat det där pappret hjälpte jag henne att ta bort det. En bra dag bland många kommande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar