lördag 14 januari 2012

Ranta runt i ring



Hej nu ska jag ranta lite för jag vet att ni älskar när jag gör det. Ingen analys eller viktig kommer sägas i detta inlägg, förutom att jag i grunden är så smart så lite kommer alltid med.

Har spenderat de senaste typ tjugo timmarna med några av dom jag tycker allra bäst om i hela världen. Men tyvärr mådde jag ganska dåligt p.g.a saker. Dom var så fina o tröstade mig och nu har mamma tröstat mig och hon är världens bästa på det. Nu skiner solen och livet går vidare.

Har haft en faaantastisk förmiddag. Såg nämligen programmet The Cougar som, hör och häpna, handlar om en FYRTIOÅRIG KVINNA. Vad gör hon då? Jo hon, hör och häpna, DEJTAR MÄN FRÅN EN ÅLDER AV 22 OCH UPPÅT! Upplagt för succé! Jag satt och skämsnjöt. Amerikanska realityserier är så min guilty pleasure, dom på mtv tila tequila, made, (teen mom mår jag bara dåligt av p.g.a alla killar i den serien är idioter). Asså dem formuleringar dom använder sig av! Satt och citerade hela showen med Azra o ni ba vänta vänta hon bor väl inte i malmötown? och jag ba nej, men thank god for twitter! Cyberanalys saaat sää.

Nu när vi ändå pratar om twitter så kan jag ju säga hur mycket jag älskar det. Om jag mår dåligt är det bara att skicka ut min ångest ut i cyberspace i ett nätt paket på 140 tecken så kommer kärlek, stöd och systerskap tillbaka. Ofta detta händer på facebook, alla som håller på med det är töntar. Säger jag som var kroniskt beroende men obs har ej varit inne sen i söndags, applåder applåder, tackar tackar. Självklart gäller detta ej genusmaffians häftiga facebookgrupp!

Genusmaffian, $$$$$$$$ kombinerat med systerskap.

Genusmaffian, fuckar upp patriarkatet och cashar in.

Genusmaffian, står bakom dig i kampen med knytnävarna (obs verbala knytnävar) redo.

Genusmaffian, vi väntar inte på revolutionen, vi skapar den här och nu.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ kram och hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar