torsdag 12 januari 2012

Jag orkar inte mer kvinnohat

Ok, har rantat lite på twitter idag om detta. Nämligen den hemska situation som uppstår i skolans värld med jämna mellanrum: grupparbete. Mm mm mm let it bumb. Först satt jag och väntade. Sen kom gruppen. En trevlig tjej. Två mansgrisiga äckel. Det ena började ranta om nån tjej, låt oss kalla henne X, i tvåan. Han andra gör nån slags pussljud som ackompanjemang. Dom två till tjejen: Känner du X? Tjejen: hon är väl inte så mycket att lära känna. Varpå de två killarna går och facebookar X, kmr tillbaka.
Svin 1: hon var inte så fin.
Svin 2: det är inte som om jag ska gifta mig med henne.
Svin 1: vad ska du göra med henne då?
Svin 2: jag ska... lära känna henne.

Här kräktes jag. Sen gick jag. Två veckor kvar av det här, *kulkulkul*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar