torsdag 26 januari 2012

School

Här sitter jag i skolan och visste inte att ingen lärare skulle ta närvaro samt att ingen i min grupparbetesgrupp skulle vara här. Så nu lyssnar jag på Azealia Banks. Ofta ofta ofta jag lyssnar på den här låten. Bland annat igår när jag skulle laga lite pasta till min fina familj. Min familj består av två allätare och två musikelitister som gillar jazz. Så när jag pumpade denna ur högtalarna i köket så skrek dom två elitisterna "tror du på lyx!!!??? stäng av den där helvetesmusiken" Svar ja, min syster, sexton år gammal, använder ordet helvetesmusik. Men jag förlåter henne för hon är ett geni.

Läser även en feministblogg jag nyss hittat, lyckan när du hittar en go blogg! http://djungeltrumman.se/whinar
Puss maja, den här är till dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar