fredag 6 januari 2012

En dag som alla andra

Hejhej
Ojojoj tänkte gå upp "tidigt" idag, klockan nio för att plugga. Men nejnej sov till halv tolv. Sen godermorgon, ångest att jag missat pluggtimmar. Så kollade jag i kalendern: inlämningarna var nästa fredag inte onsdag!!!

Frihet liksom. Maja och jag promenerade ut och lekte med vår lilla kusin på en lekplats. Åh så genuzmedveten jag är, sa till kusinen hela tiden. "har du sett, så många barn här är!" "Här kommer ett barn som vill leka med dig!" "Vill du ge en bulle till barnet?"

Sen har jag även fikat lite med Aya och Anna, det var mysigt. Samt hållt på med lite hemlig business i mitt rum involverades denna bilden:
Genusmaffian funderar på att inleda ett samarbete med Baltimore, här håller Maja och Prop Joe ett möte.
Nu vill jag egentligen se New Moon, men det tänker jag inte göra för den är jättedålig. Jag kommer ihåg när brudarna och jag var och såg annan Twilight-film på bio och Cennet (team Edward) och Aya (team Jacob) satt och bitchslappade varandra i salongen. Det här med team, kram. Ja det är ett av mina sexistiska snedsteg som sagt, att jag ä l s k a d e Twilight innan. Framförallt Edward, det kontrollerande och manipulerande, högerkristne blekansiktet. Ljuva minnen.
Hihihi hejdå kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar