torsdag 1 mars 2012

Tyck synd om mig

Usch, idag är ingen bra dag. Fick mens igår. Jobbigt. Är fortfarande förkyld. Håller på att kvävas lite i klassrummet pga kan ej andas men palla gå ut o snyta sig hela tiden. Försökte bli en fräsch tjej imorse genom att sminka mig lite. Kan informera er om att det hjälpte EJ. Är helt gul i ansiktet. Jaaja, där går jag och mitt entourage genom skolans korridorer på jakt efter socker och koffein. Så går vi förbi rektorn som står och pratar med två människor. Förmodligen försöker han sälja in skolan lite o ba "Härliga ungdomar! Det märks att det är vår i luften!". Och så är vi helt glåmiga och trötta. Lol.

En annan rolig sak som faktisk hände var på biologin. Min lärare pratade om cirkulationssystem och att lungorna kan variera mellan att ha en kapacitet på 2-6 liter ungefär. Hur stora dom är beror på hur vältränad en år, ålder samt kön. Varför varierar det mellan könen då? frågade min lärare. Och en i min klass räckte upp handen "Alltså, jag gissar bara nu, men kan det vara så att tjejernas bröst trycker in lungorna?" BAHAHAHAHHAHAHA. Trodde att jag skulle då och sjunka genom jorden på plats. Kände hur mina bröst trycktes bakåt ännu mer än normalt och fick svårt att andas. Skoja. Det beror ju såklart på att killar generellt sett har en omfångsrikare bröstkorg än tjejer. Så nu har ni lärt er något idag också!

Annars är det faktiskt en väldigt bra tid för oss Magzine-loverz. Idag låg denna godbit på hallmattan:
åh whitney. Jag kan inte rotera bilden förlåt.

Och imorgon ska jag haffa ett ex av denna:

Svar ja, fetaste omslaget till en tidning någonsin. Såhär i väntans tider kan ni ju läsa intervjun med Kakan och Julia som ligger uppe på Nöjesguidens websida allaredan.

Puzz o kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar