tisdag 30 juli 2013

Jag vill också göra en enkät

Enkäten heter hej konsument

Bästa promenad: i släktens sommarstuga finns en skitfin runda genom skogen o upp till havet, den e min favvo
Favoritförort: Limhamn. Skoja 
Favoritgata: Friisgatan e najs
Favoritdrink: Mojito, finns även som alkoholfritt alternativ
Äter lyxmiddag på: Det stället päronen bjussar hehe 
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma!
Här bjuder jag pappa på middag: Samma! Men senare i livet ska jag bjuda dom på nåt fint ställe
Bästa mikromaten: Dagens lunchlåda
Fikar gärna på: sockerbit i Malmö i holmgången mkt charmigt o gött
Bästa lunchställe: Jalla Jalla. Bästa matstället 24/7
Bästa kaffet: Redeye, d e bryggkaffe med en shot espresso i. Gör alltid en sån till mig själv på jobb.
Bästa baren: ja jag e ju alltid på Babel
Senaste teaterföreställning: "Jag ringer mina bröder" bra humor viktigt budskap men stundtals överdramatiserad
Senaste utställningen: minns inte :(
En bra gå bort-present: Ofta har jag med mig chips, brukar va uppskattat. Om du ger bort en ask Merci, kom ihåg att den ingår o sjunga låten vid överlämnandet.
Favoritlyxartikel: en klipp o färgning! Asså snacka m frisören, läsa en skvallertidning, dricka lite kaffe o få hårbottensmassage mmmmmm
Läser just nu: "När lesbiska blev kvinnor" av Hanna Hallgren
Läser helst: Nåt om tjejer eller nåt bildande om jag orkar
Favoritråvara: Vitlök, har det i allt
Favoritfärg: grönt, tycker d e en glad färg samt lugnande förmodligen pga naturassociationen
Favoritmärke: Adidas (får 10 lax för o skriva det)
Favoritskor: sneakerz m lesbisk attityd
Dricksprocent: asså jag vet väl inte, jämna upp till närmsta hundratal om det inte blir för snålt?
Modeförebild: denna sommar e d Spring Break stilen som gäller
Motionerar: springer lite rundor. innan tränade jag på Friskis också, det e kul men slutade när jag flyttade till Lund
Det dyraste jag har köpt: Min dator
Favoritprodukt på Apoteket: handsprit, har alltid i väskan
Lyssnar på: rnb mest. Just nu lyssnar jag på sommarskivan nr 1 "2002" av Uno Sveningsen. Har även hört på samma jävla musikmix på jobbet typ hela sommaren.
Bästa förfestmusiken: spice girls
Senast gnolade: Mario, Music for love
Dansar helst till: rnb hiphop rap o lite tropical bass
Senast köpta skivan: vet inte?? Kanske Darins andra skiva när den kom ut för ganska längesen.
Mitt sämsta köp någonsin: vet inte, e väl perfekt

Senaste impulsköp: en handtvål som lukta jättegott. Så vuxet impulsköp??

Senaste fyndet: lite underwear 30% på reapriset!!!
Senaste secondhandfyndet: min syrra fyndade en jättefin tshirt m djungelmotiv åt mig! I Paris! Nu blev ni allt imponerade va ;-)

Mode jag aldrig vill se igen: självskadebeteende heroin chique o anorexi
Värsta huvudbonaden: när killar snor den stilen o har en lesbisk mössa. Ta av dig den dir fuckface
Bästa huvudbonaden: keps, mössa o hoodie
Favoritaccessoar: örhängen o mitt Barbie-halsband 
Transportmedel: d e cykel som gäller. O nu på sommaren tåg o buss m sommarkortet, älskar sommarkortet! 
Återvinner: Allt! Även separat brännbart o organiskt avfall
Hejar på/håller på: Tjejer
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Med hjälp av telen

Ps snodde enkäten från Kakan o Rebeckas bloggar på Nöjesguiden 

1 kommentar:

  1. Kan du beskriva sneakers med lesbisk attityd, samt lesbisk mössa?
    Mvh
    Gammal tant

    SvaraRadera