söndag 25 november 2012

Stämningsfullt med Sanna Nielsen

Igår sjöng min kör, Gospel Rose Choir, tillsammans med denna stjärna:

Sanna Nielsen! Jag har väl sett henne i melodifestiviteten nån gång eller två och inte tänkt nåt mer på det. Men vet ni så VACKERT hon sjunger!?!? I de låtar kören inte var med på så satt vi och lyssnade. Jag fick gåshud. Ögonen tårades till höger och vänster och mina egna ögon var inte alls torra dom heller. Inte blev det bättre av ett gammalt par som satt och höll varandra i handen i publiken och lyssnade andäktigt med stängda ögon, eller den lille pojken som lös upp i hela ansiktet när Sanna skulle sjunga Empty Room och reste sig upp och applåderade efteråt. Börjar nästan böla igen när jag skriver om det!

Extremt trevlig är Sanna också, berömde oss när vi repade innan och vände sig om och gav tummen upp och ett bländande leende efter varje låt på konserten. Hihi :)
Såhär såg jag ut på konserten. posar som ingenting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar