onsdag 9 maj 2012

Hej, det är jag som är nya Kenza

Här är jag när jag fikar:
Bra naglar, fräsch naturlig sminkning, ändå ganska fashion!? Och ja detta är min favorit tischa.
Här har vi min underbara kusin Martina och min fantastiska syster Maja.

Detta är ett hipstercafé! Alltså, det är två unga kvinns som har det, dom bakar allt själva och namnger kakorna efter låttitlar! Det är cupcakes och söta förkläden! Inredningen är ihoplock av pinnstolar och ingen aschiett är den andra lik! Deras arbetskläder är klänning och ballerinaskor! Alltså, jag fattar inte hur dom orkar, när jag jobbar och står upp i åtta timmar i löparskor med fet stötdämpning är mina fötter ändå helt döda efteråt. Dom är nästan som såna ljuva drömtjejer på film! Hursomhelst, mycket gott kaffe, goda kakor. Sockerbiten heter det. Haha kom på att jag lagt upp bilder och tipsat om detta förut och då var jag där med min kusin och syster också. Fast då satt vi inne så ändå lite variation. Kraam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar