tisdag 8 maj 2012

Hej bloggen

Idag mellan cirka 06.58 och 11.55 upplevde jag extrem stress, press och nervositet. Detta var alltså tiden innan och under jag skrev slutprov i fysik B. Tror aldrig jag varit så djupt koncentrerad i hela mitt liv som under detta prov. Innan ni frågar, jag vill inte säga hur det gick pga rädd att öga det. i alla faaaall, min fysiklärare är ju världens underbaraste och snällaste! Hon tog fram en godispåse innan provet och berättade att det var Magica de Hex som flugit in i hennes rum inatt och lämnat dom här magiska klubborna. Så kommer ni inte på en uppgift är det bara att ta en! Älskar henne.

Efter provet kände jag en extrem lättnad, men även som om någon bankat mig i huvudet med en hammare några gånger. Så känns det fortfarande, säkert post-stress syndrom i form av förkylning eller nåt! Så nu ska jag fan ta mig *chilla*.

Det kommer ingen bild på mig idag, men kan berätta att jag har sår över hela näsan, ser ut som jag varit i slagge och käkat asfalt ungefär!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar