måndag 27 februari 2012

Tröt

Hej alla. Är faktiskt så tröt så orkar ej gå tillbaka och stava rätt. So sue me. Skoja, vet att ni aldrig skulle göra det. Åh, vill verkligen verkligen komma med ett smart och långt analytiskt inlägg. Men det blir modeblogg istället, leeeer.
Thelma på tjejmässan när vi hade vår bloggworkshop

Fia när vi åt Raw Food. Hon håller i en vetegräs shot. Vet ej vad som är skillnad på vetegräs och vanligt gräs faktiskt. Det luktar samma. Ska vara supernyttigt iallafall! Fia kände sig som en ny och bättre människa direkt efter att hon svept den lille jäveln.

Här var min mat "Veckans Loveburger". Obs sant

Jag var och klippte mig hos Linnea, sista gången på obestämd framtid. Hon ska nämligen till staterna. Kul för henne, tråkigt för mig.

Såhär blev det! Hur modeblogg är inte denna pose? Ändå, jag börjar lära mig?



 Här snofsade jag ihop en liten knut så ni kan se hur koolt det är underifrån
Maja och jag körde en lite photo shoot i våra hoods. Gangsta

*svår*

Såhär såg jag ut innan idag. Spelade prins i min kompis Hannas uppsättning av Askungen. Hon har en teatergrupp med tjejer som går i sjuan, så koola. Ni skulle se dom flippa ur. Och för Hanna är det ju Dramaten nästa utan tvekan. Själv känner jag att en karriär som dragking definitivt är något att falla tillbaka på om alla andra planer skulle misslyckas. 

Nu ska jag sova, gonattkram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar