onsdag 28 december 2011

Arg och ledsen

Hej kära älskade läsare. Hoppas ni har haft några fina dagar sen sist osv. Jul brukar vissa kalla det. Jo tackar som frågar, själv har jag haft det mycket bra. Tills nu. För jag läste twitterflödet och såg att Thelma gjort sin twitter privat. Jag undrade vad som hänt och skickade iväg ett sms. Hon berättade att så kallade jämställdister från genusnytt trakasserar samt förföljer henne på fezebuuk, twitter och hennes blogg. Svar ja, kolla vad dom till exempel har skrivit öppet i kommentarsfältet (vad dom kanske skrivit direkt till Thelma vill jag inte ens tänka på):




Micke och Info samt eras jämställdist-kompisar, hej. Kram på era biologistiska argument samt avsaknad av genusanalys. Jag föreställer mig att ni sitter någonstans i Sverige bakom era datorskärmar. Kanske kör ni William Petzäll stilen med tom SD-blick och backslick. Kanske är ni skalliga och har ölmage. Förmodligen går ni aldrig ut samt får all er information från han-som-inte-får-nämnas-vis-namn eftersom er världsbild är så otroligt skev. JAG BRYR MIG INTE. Det jag bryr mig om är Thelma. När ni sitter där bakom era datorskärmar o skickar något kränkande, förstår ni att Thelma är ett barn? Ett geni med en vuxens (ja större än vissa vuxnas) intellekt ja visst, men dock. Den ni förföljer, trakasserar, hotar är ett barn. Även om hon är tuff och detta kommer rinna av henne så småningom är den ni gett er på ett barn. Hoppas ni är nöjda och kan se era egna eventuella barn i ögonen i framtiden. NOT.

Sen, för att svara på dina frågor Micke.
1. Att så många okvädesord kan komma ur en så ung mun är helt naturligt. Orsak? Patriarkatet gör en kort sagt jävligt förbannad.
2. Genusmaffian fuckar upp patriarkatet samt cashar in feta summor medans.

Jag har också blivit förföljd av jämställdister samt rena idioter. Liksom alla andra kvinnor (och i vissa fall män) i Sverige som öppnar sin mun, fattar en penna och förmedlar sanningen. Blir så rörd av hur fint sms jag fick av Thelma nyss. Hon är en helt fantastisk kvinna som verkligen kommer gå långt och jag är så stolt över att vara hennes vän och syster.

Genusmaffian 4-lajf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar