torsdag 20 oktober 2011

Jag tackar och bockar

Hittade som bekant Genusnytt bland trafikkällorna till bloggen häromdagen. Obs, kom nyss på, jag klickade ju för att se vad det var, VILKET BETYDER ATT JAG HAR VARIT INNE PÅ PÄR STRÖMS BLOGG. Hoppas vid feministgudarna att han ej får betalt per sidvisning eller liknande. Idag hittade jag en trafikkälla som gjorde mig mycket gladare, nämligen den här coola tjejen:
Nona

Och kolla så gulligt och snällt hon skriver om mig:
Det finns en blogg där hon skriver allt som jag hade kunnat skriva men inte gör för jag är bara en person och jag kan inte göra allt. Praktiskt! Tack så mycket, totala främling. Läs:


http://feministbloggen.blogspot.com 



OBS! Läs även om du inte är feminist liksom så kul är hon. Och för övrigt kanske den finaste bloggen jag har sett. Den där tapeten. Avund

Tack så mycket Nona! Jag blir superglad! PS. Tapeten har jag snott från formgivningsmallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar