söndag 18 september 2011

Prins Charles Känsla

Vad kan jag säga? Prins Charles känsla är något av det bästa jag sett på en scen. Trogen sin förlaga, atmosfärskapande ljudeffekter, otroliga skådespelare med en fantastisk nerv och scennärvaro. Jag både skrattade så jag fick kramp när Josefin Iziamos älskade torsk Fröding blev intervjuad och åt clementin tillsammans med Susanne Karlssons Leif Strömkiss och fick en klump i magen när Karin Lithmans Whitney Houston berättade om anledningarna till varför en stannar i ett destruktivt förhållande. Efteråt var jag helt uppfylld av teaterlycka och skådespelarna, regissören Sara Giese, ljuddesignern Martin Hallberg och Liv själv såklart, fick rungande applåder.


Martina och jag, på första parkett såklart ;)

Magnus Schmitz gjorde den intellegensbefriade torsken Bellman med bravur 

Boys2Men cover

Magnus Schmitz och Lars-Göran Ragnarsson som det "gulliga" paret Reagan

Karin Lithman, jag grät när du var Diana.


Josefin Iziamo, här som "Alla älskar Raymond" Raymond
Victoria Bendictssson på dejt med George Brandes
Högsta betyg utan tvekan, alla borde se den! Själv har jag redan fixat så att jag ska se den en gång till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar