onsdag 5 mars 2014

Hej!!!

Long time no seen! Vad har hänt sen sist i mitt liv kanske ni undrar. Jo jag har haft influensa :c därav den lille bristen på uppdatering. Tackar världens bästa tjej (min tjej alltså) som tog hand om mig trots smittorisken och gav mig avslagen cocacola med saltflingor i. Annars inget spännande. Såg den här filmen i helgen:
Meryl och Julia är fantastiska som mor och dotter i varsin kris och en gemensam kryddat med massor av skuldkänslor. Men det märks att denna filmen är baserad på en pjäs, ibland är den såpass teatralisk att det blir lite jobbigt.

Asså, vet ni hur glad jag blir när ni ställer frågor här eller!?!? Svar jätte. Lovar att jag ska svara asap. pussokram

2 kommentarer:

  1. filippa! tack för grym blogg och ständig inspiration. jag bor i berlin sen några år tillbaka och ska fira 8 mars i malmö med mina systrar och tänkte fråga vad du gör på 8 mars i år?:) hälsningar martina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej martina! tack för att du läser och för att du är så snäll! jag ska gå på 8 mars festen på moriskan och förmodligen demonstrera!

      Radera