torsdag 14 juli 2011

Mitt nästa inköp i konsumtionssamhället


Blir definitivt den här boken:



Nu i höst kommer detta underbara seriealbum där A står för Arbetslinjen, D  David Hellenius, N  Nörd och I för Inkvotering finnas tillgängligt i en butik nära dig! Okej, jag ljuger nog när jag säger att det blir mitt nästa inköp. Idag ska jag till exempel köpa nya löparskor, mina gamla är helt hårda i sulan så mina fötter gör shock-ont efter en lång arbetsdag. Bla bla bla. Men åter till Liv Strömqvist. På sin blogg Fem bilder gör Nanna Johansson denna vecka en go följetong där hon intervjuar goa människor, bland annat Liv då. En feminisitisk serietecknare intervjuar en annan, det kan ju knappast bli bättre!

Klicka på den fina bilden för att läsa intervjun!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar