torsdag 20 januari 2011

HAHAHAHAHAHAHA

Hmmm, är min slida tillräckligt stor för den här tampongen?

Det är otroligt vad lite vissa män vet om kvinnor. Jag lyssnade nyss på "Sanning eller bullshit" i Christer i P3. Då var en fråga: Tamponger finns i olika storlekar som kvinnan väljer beroende på hur stor slida hon har. Sanning eller bullshit? Och killen trodde det var sanning! Han måste leva i något slags mans-separatisktiskt kellektiv och aldrig pratat med en kvinna. Eller så är bara kvinnors sysselsättning, prylar och kroppsfunktioner helt oíntressanta för män. Döm själv. Skrattade gjorde jag iallafall.

2 kommentarer:

  1. är detta inte en sanning? oh. jag som brukar mäta min fitta varje månad. hoppas den växer!!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA HEDVIG DU ÄR OTROLIG <3

    SvaraRadera