fredag 26 oktober 2012

Vem är jag ens

Ok lyssna på vad jag gjort idag:

  • haft seminarium om stress (passande)
  • hjälpt en kursare med matten inför högskoleprovet
  • handlat frukt och grönt
  • pluggat till högskoleprovet
  • sprungit dvs motionerat
Jupp, vem är jag liksom? Blondinbella? Fast då hade jag nog också skrivit lite på min kommande bok om att lyckas i livet samt varit på ett mingelevent nu istället för att ligga i soffan och darra av nervositet. är såpass nervös att. Egentligen helt onödigt eftersom själva grejen med högskoleprovet är att du får göra det hur jävla många gånger som helst, men det känns typ som om hela min framtida lycka och framgång hänger på detta lilla prüv imorgon. Menmen, kämpar på.
puss hoppas alla har en trevle fredagkwell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar