torsdag 19 april 2012

hej

Åh jag vill också göra ett sånt här inlägg där jag besvarar massa frågor!!! Hittade ett på falskheten. Tycker ni det är för tråkigt att läsa måste ni inte.



1. Hur gammal är du om fem år? 24 och det kommer att vara underbart. Inshallah
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min kusin, hon kom hit, bad henne köpa sojamjölk till kaffet och så köpte hon kakor också!!! Älskling.
3. Hur lång är du? 178 cm lång. amazon
4. Vilken är den senaste filmen du sett? John tucker must die. satt o kommentera  med Thelma, det var skitsköj.
5. Vem ringde du senast? Min kusin.
6. Vem ringde dig senast? Min kusin.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var på whatsappen, lite glitter, smileys och hjärtan.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa alla gånger. Pratar endast i telefon med min familj och kanske två kompisar.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Lyckligt gifta
10. När såg du senast din mamma? Ser henne nu :)
11. Vilken ögonfärg har du? Hazel eyes. Ett snyggare namn för gröna med lite bruna streck i.
12. När vaknade du i dag? Klockan 07.30. Fast sen snoozade jag en halvtimme, det är helt omöjligt för mig och gå upp dir när klockan ringer.
13. Vilken är din favoritjulsång? Julsång hmm kanske Gläns över sjö och strand, den e fin
14. Vilken är din favoritplats? Släktens sommarstuga, i skogen och vid havet. O herre min lille jesus nu längtar jag dit asmycket.
15. Vilken plats föredrar du minst? Min skola :)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vilken ångestfråga, tänker inte ens svara.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget? Var inte så rädd. En gång när jag var liten började jag dock gråta på natten pga olyckligt kär i fiktiv figur. Pappa tröstade mig 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var när jag berättade anekdoter om en knäpp nörd jag känner för min kusin. Skrattar alltid som mest åt mig själv =D
19. Hur stor är din säng? Inte stor alls
20. Har du stationär eller bärbar dator? Men asså va? vem har en stationär dator?
21. Sover du med eller utan kläder på dig? medultimat är en sliten shirt som är riktigt söndertvättad o mjuk så den nästan håller på att gå sönder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? meh tråkig fråga. 1 till 4
23. Hur många landskap har du bott i?  ett skåne forever
24. Vilka städer har du bott i? en malmö forever
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!!! släpp ut fötterna, låt dom andas!!!
26. Är du social?Svar jag mycket. Mest mot folk jag tror jag kommer tycka om dvs tjejer eller folk jag redan gillar dvs också tjejer.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad
28. Vilken är din favoritefterrätt? för lik fråga. också nåt med choklad
29. Tycker du om kinamat? Älska min kompis mammas friterade räkor för mycket, äter tills ja håller på att sprängas
30. Tycker du om kaffe? Det är cirka mitt livselixir
31. Vad dricker du till frukost? Thé
32. Sover du på någon särskild sida? alternerar s a s
33. Kan du spela poker? Nä. har dock gjort d några gånger ändå i icke-proffesionella sammanhang
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja :-)
35. Är du en beroendemänniska? Kanske? Nej tror inte det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja. i framtiden. får lite framtidsångest nästa fråga
38. Kan du några andra språk än svenska? English Deutsch o ja bevisar det genom att skriva namnen på respektive språk på det egna språket
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Men jag har blivit sydd i min tå och blivit utredd för laktosintolerans om det kan va nåt
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet i bassänger kissar småbarn och fulla turister
41. Vad spenderar du helst pengar på? Att gå *på lokal* nagellack o kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Vadå vad räknas som dyrbart? Jo men jag har ett sånt bi från kreta i guld jag fick av min farmor, det är säkert dyrbart plus enormt affektionsvärde
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kaka på Kaka. Undrar vad jag ska leva för på torsdagar nu när säsongen är slut
44. Kan du rulla med tungan? Jupp. men kan inte göra skålen
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min lillasyster hon är fantastisk både på visuell humor, slapstick, crazy dans, situationskomik och klassiska skämt
46. Sover du med gosedjur? Nej men jag brukar krama en kudde, ingen skillnad egentligen
47. Vad har du för ringsignal? Nån Bollywood inspirerad dänga. tyckte väl den va fetast på luren. men jag har alltid ljudlöst så ingen behöver höra den någonsin.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? päronen har sparat i en låda
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tejphållare
50. Flirtar du mycket? Ändå
51. Kan du byta olja på bilen? hahahahahah
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? skrattar
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag läser Sorrows of an American av Siri Hustved. kämpar på fast den är tradig
54. Läser du någon dagstidning? Sydsvenskan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? svar negativum
56. Dansar du i bilen? Det har hänt, bland annat patteshejken
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var den där lappen till min handledare "hej heléne. Välkommen tillbaks ;) // Filippa"
59. När var du i kyrkan senast? Ouff ja vet inte. är konfirmerad o allt men känner mig inte så kristen nuförtiden. Nu kom jag på! det var 12 december på luciakonsert
60. Är du lycklig? Asså just nu? nej. Men jag är nöjd. var lycklig innan idag nån timme, kommer säkert va nån gång imorgon. Lycka är ingen konstant känsla för mig utan mer ett tillstånd som kommer och går
Bjuder på denna pusspusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar