måndag 4 juni 2012

Hellow

Hejhej! Längesedan jag bloggade men jag har ju lide mycket att göra nu inför studenten på torsdag (!!!!!!!). Blev klar med min sista skoluppgift ever i torsdags. Sen dess har jag  inte fattat nånting. Är ju alltid extremt fokuserad och on to the next one när jag är klar med en uppgift/redovisning/inlämning/labrapport/uppsats/prov. Tänker hela tiden att den är något jag ska plugga på, men det är det ju inte! Men det är som sagt fullt upp inför studenten, få väl stanna upp och känna alla känslor efteråt, kommer nog vara som att öppna en dörr till ett överfullt förråd, massor av ångest och tårar som trillar ut. Men också glädje! Det är ju nu jag är "fri"!

Här kommer lite bilder på vad jag gjort sen sist jag askrev på lilla blawgdy:


Va på studentbalen


 Va på Watch The Throne
 Tjöpte dyr tshirt

Puss hej!

Ps hej sophiajacob,. tack för länkarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar