tisdag 21 december 2010

Skolavslutning

Som vanligt kändes min skolas avslutning lite smått obehaglig. Vi är alltså i kyrkan, så ska alla ställa sig upp medan två elever vandrar in med skolans fana respektive svenska flaggan. Är det bara jag som tycker att det känns lite väl mycket Tyskland 1940?

Sen led jag lite av det dilemmat kvinnor har i vintertider. Vill man vara fin så tar man på sig en klänning och till den ska man ju helst ha strumpbyxor. Det är ju dock inte så varmt. Så mina ben blev väldigt kalla och mina tår som små isbitar.

Nu är jag nyss hemkommen från julträngseln, har sysslat med lite hemlig business (min familj läser bloggen) så nu kan jag äntligen slappna av och njuta av mitt jullov! Idag ska jag unna mig en helt pluggfri dag hade jag tänkt.
En bild från datorsalen i skolan bara för att fira att jag slipper sitta där på några veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar