lördag 13 september 2014

Halloj igen

Asså shit hela sommaren bara gick o jag knackade inte ett dugg på tangenterna :( Här kommer en sammanfattning på min sommar: cyklade och åkte bil fram och tillbaka mellan mina vårdtagare på kvällarna, chillade resten av tiden. Ska inte ljuga, det är skönt att pausa ibland från bloggen MEN det är också dumt för det byggs upp en prestationsångest inom mig som är av typen "nu när jag inte skrivit på evigheter måste jag komma med något riktigt bra". Men så idag kände jag skit samma, det är val imorgon och jag ska faktiskt föreställa feministisk bloggare. Så jag vill uppmana alla som kan rösta att tänka feministiskt när ni gör det, tänk på dina medmänniskor, tänk intersektionellt. Jag röstade på F! det kändes skitbra att kunna rösta för regeringsskifte, minimalt inflytande för SD och med hjärtat på samma gång. Så nu är det spänninghuvudvärk pga konstant sammanbitna tänder av nervositet fram till söndagkväll.
Här är jag när jag förtidsröstade jag igår! Puss


PS Alltså hej alla som skrivit så gulliga kommentarer, tack Sofia, Rebecca, Calleism, anonym så fina ni är! <3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar